هتل های 5 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : niknam

هتل کریستال فامیلی ریزورت آنتالیا

هتل کریستال فامیلی ریزورت آنتالیا 5 ستاره یکی از هتل های ساحلی منطقه بلک شهر آنتالیا است.این هتل زیبا در نزدیکی دریای مدیترانه و منطق خوش آب و هوا بلک قرار دارد.این هتل شیک در سال 2007 افتتاح شده است و در زمینی به مساحت 23 هزار متر مربع قرار دارد.هتل کریستال تا مرکز شهر آنتالیا ۵۰ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۴۰ کیلومتر فاصله  دارد.این هتل 5 ستاره دارای کناره اختصاصی می باشد و گردشگران تور آنتالیا با انتخاب این هتل احساس راحتی و آرامش می کنند.

امکانات اتاق ها:

این هتل 372 اتاق دارای که دکوراسیون و چیدمان آن خاص و منحصر به فرد است و تمامی اتاق ها دارای  بالکن اختصاصی می باشد.اتاق ها دارای خدماتی نظیر تلویزیون،تهویه مطبوع،مینی بار، روم سرویس و ...از جمله خدماتی است که به گردشگران تور آنتالیا ارائه می کند.

امکانات هتل کریستال فامیلی ریزورت آنتالیا:

استخر های سرپوشیده و روباز برای کودکان و بزرگسالان ،حمام آفتاب ، پارک و سرسره های آبی ، سونا و جکوزی ، ماساژ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، زمین تنیس ، مینی گلف ،  میز پینگ پنگ ، میز بیلیارد ، کلاب و پارک کودکان، اما سرویس نگه داری از کودک ، صرافی، مرکز تجاری ، فروشگاه ، پذیرش شبانه روزی ، خدمات پزشکی ، سالن جشن و میهمانی ، سالن کنفرانس ، رستوران هایی باشکوه ، سالن زیبایی ، کافی شاپ ، بار و … می باشد.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از نرخ ویژه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

 

 هتل کریستال آدمیرال آنتالیا

 هتل کریستال آدمیرال در منطقه سیده آنتالیا قرار دارد.این هتل 5 ستاره در امتداد دریای مدیترانه قرار دارد و با ساحل فقط 50 متر فاصله دارد و از لحاظ جغرافیایی ۱۲ کیلومتر تا مراکز خرید سیده ، ۸۰ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا و ۸۵ کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد. این هتل با برخورداری آب و هوایی مطبوع ، پلاژ و ساحل اختصاصی ، بهره مندی از طبیعت شگفت انگیز و امکاناتی ایده آل سبب شده تا هتل کریستال آدمیرال به نیکویی یاد شود. این هتل 5 ستاره دارای ۶۹۴ اتاق و سوئیت لوکس می باشد که اقامتی رویایی و منحصر به فرد را برای گردشگران تور آنتالیا به ارمغان آورده است.

 امکانات هتل کریستال آدمیرال آنتالیا:

انواع ماساژ ، باشگاه بدنسازی ، استخرهای روباز و سرپوشیده ، سولاریوم ، یوگا ، زمین تنیس ،اسکواش ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، زمین گلف ، اسکواش ، سالن کنفرانس ،پرستار کودک ، سرویس نگهدای از کودک ، موسیقی زنده ، پارکینگ ، سالن بازی آرایشگاه ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، فروشگاه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، محوطه حمام آفتاب ، پلاژ اختصاصی و . . . در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار دهد.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل سلطان سیده آنتالیا

هتل سلطان سیده آنتالیا 5 ستاره یکی از مدرن ترین و به روز ترین هتل های منطقه سیده آنتالیا بشمار میاید. هتل سلطان سیده آنتالیا در سال 2008 افتتاح شده و در سال 2010 مورد بازسازی قرار گرفته است این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد که با هتل فقط 200 متر فاصله دارد ،که جز بهترین مناطق گردشگری آنتالیا می باشد. منطقه سیده دارای آب و هوای مطبوع ، باغ ، ساحل اختصاصی ، معماری سازگار با محیط زیست ، طبیعت زیبا و بکر و امکاناتی ویژه و خدماتی نوین سبب شده تا این هتل ۵ ستاره سیده مورد توجه گردشگران تور آنتالیا واقع شده است. از لحاظ جغرافیایی هتل سلطان سیده تا 70 کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا و ۵۶ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد .

امکانات اتاقها:

 اتاقهای هتل سلطان سیده آنتالیا مجهز و دارای طراحی های گرم و شاد و دکوراسیون مدرن و به روز که فضا دلباز به چشم بخورد. این هتل  در مجموع ۲۳۲ اتاق زیبا ، اقامتی آرامش بخش و فراموش نشدنی را برای میهمانان تور آنتالیا فراهم می کند . اندازه و چیدمان متفاوت این اتاق های لوکس متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و آرامش ایشان را تامین می کند .علاوه بر این ، هر اتاق  دارای پنجره هایی بزرگ با نور مناسب و بالکن اختصاصی است که مشرف به مناظر ناب و چشم انداز دریای مدیترانه و یا باغ می باشد . بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط  پرسنلی مجرب و کارکشته ، به گردشگران تور آنتالیا ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می شود . تلفن مستقیم ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  قسمتی از امکانات اتاق های لوکس هتل سلطان سیده آنتالیا است .

امکانات هتل سلطان سیده آنتالیا:

هتل در مجموع دارای ۴ استخر بزرگ است و استخر ویژه کودکان و استخرهای سرپوشیده نیز طراحی شده است . از جمله امکانات ورزشی مهیج و خدمات رفاهی منحصر به فرد هتل سلطان سیده می توان به :ماساژ ،سالن بدنسازی ،سرسره های آبی, ورزش های آبی موتوری, امکانات ساحلی برای شنا و حمام آفتاب , بیلیارد،پینگ پنگ ، سونا و جکوزی , زمین تنیس  , حمام ترکی، چندین رستوران با فضایی با شکوه ،  کافی شاپ ، سینما ، اتصال به اینترنت پر سرعت  و wifi  در تمام  اتاقها امکناتی برای مسافران تور آنتالیا در نظر گرفته شده است. 

 

هتل خدمات منحصربه فردی را به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

 

 

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: